Retourneren en terugbetalingsbeleid

We hebben een retourbeleid van 14 dagen, wat betekent dat je 14 dagen na ontvangst van je artikel de tijd hebt om een ​​retourzending aan te vragen.


Om in aanmerking te komen voor retournering, moet je artikel in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met labels en in de originele verpakking. Je hebt ook de kassabon of het aankoopbewijs nodig.


Om een ​​retour te starten, kunt u contact met ons opnemen via info.shilaboost@gmail.com


Als je retourzending wordt geaccepteerd, sturen we je een retourlabel en instructies over hoe en waar je je pakket naartoe moet sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retourverzoek te hebben ingediend, worden niet geaccepteerd.


U kunt altijd contact met ons opnemen voor elke retourvraag via info.shilaboost@gmail.com



Schade en problemen

Inspecteer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect is of beschadigd is, zodat we het probleem kunnen beoordelen en het goed kunnen maken.


Helaas kunnen we geen retourzendingen van afgeprijsde artikelen of cadeaubonnen accepteren.


Terugbetalingen

We zullen u op de hoogte stellen zodra we uw retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, en u laten weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, wordt u binnen 10 werkdagen automatisch teruggestort op uw oorspronkelijke betaalmethode.